مطالب کلاس سال نهم

سوالات و پاسخ ها برای کلاس نهم

مطالب کلاس سال نهم

سوالات و پاسخ ها برای کلاس نهم

بایگانی

مطالعات نهم(کاربرگه پانزدهم)

يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۲۶ ق.ظ

 

کاربرگ شماره (۱۵) الف-جدول زیر را کامل کنید.چند مورد از انتظارات مهمی را که وادین از شما و شم از والدین خود دارید,بنویسید.

انتظارات والدین از من انتظارات من از والدین
-آنها از من میخواهند… -من از آنها می خواهم…
-لباسی که آنها می گویند بپوشم -من را در پوشیدن نوع لباس آزاد بگذارند.
-فرم و مدل مو ها به دلخواه آنها باشد -من می خواهم آزادی عمل داشته باشم
-در تمام مهمانی ها شرکت کنم -وسایل و امکاناتی که میخواهم برایم فراهم کنند
-دوستانم را به انها معرفی کنم -رشته تحصیلی را خودم انتخاب کنم

ایلیا دوست دارد در روز های تعطیل به همراه دوستانش به گردش برود.والدین ایلیا نگران سلامت اخلاقیاین معاشرت ها و مواجح شدن او با محیط ها و عقاید و ارزش های مخالف ارزش های خانواده هستند.پیشنهاد شما برای رفع مسئله به طوری که انتظارات هر دو طرف بر آورده و رعایت شود,چیست؟ آشنایی دوستان ایلیا با خانواده-در اختیار قرار دادن شماره تماس اولیا دوستان-توضیح کامل درمورد برنامه سفر و مهمانی

۳به نظر صاحب نظران,تک فرزندی چه پیامد های نا مطلوب فردی و اجتماعی دارد؟

 

تجربه اجتماعی شدن و رشد اجتماعی کودک کاهش می یابد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۴
admin admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی